وب سايت بارون دانلود در ستاد ساماندهي پايگاه هاي کل کشور ثبت مي باشد و مطابق قوانين اين مرکز عمل مي کند.
سريال قورباغه
تبليغات

6 سایت برتر برای آموزش هک کردن در سطح حرفه ای

6 سایت برتر برای آموزش هک کردن در سطح حرفه ای

آیا می خواهید هک کردن را بیاموزید؟ هک کردن کار آسانی نیست که بتوانید یک شبه یاد بگیرید. اگر می خواهید هک کردن را در سطح حرفه ای بیاموزید قطعا با خواندن یک مقاله و دیدن چند سایت موفق نخواهید شد.

اما اگر وقت زیادی را به تمرین و آموزش سپری کنید حتما هک کردن را می آموزید.

کلاه سفید و کلاه سیاه

دو فرم هک کردن داریم:” کلاه سفید” در مقابل ” کلاه سیاه”.

هکرهای کلاه سفید خودشان را هکرهای اخلاقی نیز می نامند بطوریکه برای افزایش امنیت اپلیکیشن ها بخش های آسیب پذیر را پیدا می کنند.

اگرچه که گروه دیگری نیز هک می کنند – کلاه سیاه – که بخش های آسیب پذیر را فقط برای بهره برداری و استفاده هک می کنند.

6 سایت برتر برای آموزش هک کردن در سطح حرفه ای

6 سایت برتر برای آموزش هک کردن در سطح حرفه ای

در هک کردن خودآموز، شما لیستی از منابعی را خواهید یافت که برخی از ترفندهای هک کردن اپلیکیشن های مختلف، سیستم های اجرائی و تجهیزات را به شما می آموزد.

چند مثال از محتوی هایی که در اینجا مشاهده خواهید کرد شامل:

  • مقالاتی مثل “3 Steps GMail MITM Hacking Using Bettercap”
  • خودآموزهایی مثل “How to Bypass Windows AppLocker”
  • اخبار هک کردن
  • روش های هک کردن گوشی تلفن
  • بازبینی ابزارهای آنلاین هک کردن
  • کتابخانه بزرگ کتاب های مجازی رایگان و گزارشات

مقالات معمولا کوتاه هستند و دستور نگارشی صحیحی ندارند. اگرچه که بسیاری از این مقالات شامل دستورالعمل های گام به گام و تکنیکالی در زمینه چگونگی انجام کار هستند.

ترفندها و اسکریپت ها معمولا نتیجه بخش هستند مگر اینکه exploit has been patched (بهره برداری قبلا بهم پیوسته شده باشد) ممکن است مجبور باشید برای استفاده از ترفندهای بیان شده سراغ برخی از مقالاتی که مربوط به هک کردن نیستند هم بروید.

6 سایت برتر برای آموزش هک کردن در سطح حرفه ای

Hackaday بلاگی است که برای مهندسین ساخته شده است و اطلاعات اندکی راجع به هک کردن با کد دارد و بیشتر راجع به هک کردن هرچیزی صحبت کرده است.

پست هایی که شامل پلان های ابداعانه هستند شامل robotic builds, هستند که محصولات و ابزارهای الکترونیکی را تغییر می دهند. پس از سال ها، Hack A Day سایت را به یک بلاگ عمومی تغییر داده است.

همچنین عرصه دیگری بنام hackaday.io دارند که در آن میزبان reader-submitted engineering projects می باشند که شامل چندین پروژه و طرح های ابداعانه است. این سایت مفهوم واژه هک کردن را با کمک به شما در آموزش اینکه چگونه تجهیزات الکترونیکی مثل Gameboy،دوربین دیجیتال و تغییردادن کامل آنها را هک کنید، مجدد تعریف می کند. این سایت به خوانندگان توانایی هک کردن دیگر تجهیزات تجاری را نیز می دهد. همچنین بصورت سالانه مسابقه Hackaday Prize را برگزار می کند.ب طوریکه صدها هکر برای برنده شدن در بهترین هک سال باهم به رقابت برمی خیزند.

6 سایت برتر برای آموزش هک کردن در سطح حرفه ای

Hack In The Box حقیقتا در طی سالهای گذشته تغییراتی زیادی داشته است. این سایت 4 subdomain بزرگ ساخته است که هرکدام پیش فرض متفاوت ویژه ای برای هکرهای سراسر جهان دارد.

تمرکز این سایت بر امنیت و هک اخلاقی می باشد. بخش های برجسته مجله و اخبار معمولا محتوی خود را برای هکرها و آنهاییکه هک کردن را می آموزند به روز رسانی می شود.

4 بخش اصلی سایت عبارتند از:

HITBSecNews: این بلاگ عمومی اخبار امنیتی که تمام صنایع بزرگ را پوشش می دهد را تولید می کند. عنواین اصلی شامل پلت فرم های اصلی مثل Microsoft, Apple, and Linux است. دیگر عناوین شامل هک کردن اخبار بین المللی، علم و تکنولوژی و حتی قانون مدنی است.

HITBSecConf: یک کنفرانس سالانه از که هک کردن حرفه ای و محققین از سراسر جهان است و هرساله در هلند برگزار می شود.

HITBPhotos: مجموعه ای ساده از آلبوم های عکس که غالبا تصاویری از کنفرانس سالانه را نمایش می دهد.

HITBMagazine: این صفحه مجله ای را که 4 مرتبه در سال Hack In The Box را هک می کند را برجسته سازی می نماید. بااینکه بخش بلاگ این سایت همچنان فعال است و مرتبا به روز رسانی می شود اما هیچ مجله چاپی در آن تولید نمی شود.

این سایت چندان برای آموختن تکنیک های هک کردن مفید نیست و بیشتر برای اطلاع از آخرین اخبار هک آنلاین مناسب است.

HITB منبع بسیار مناسبی برای افرادی است که بدنبال کسب اطلاعات در زمینه هک کردن در سطح بین المللی هستند.

  • Hack This Site!

6 سایت برتر برای آموزش هک کردن در سطح حرفه ای

Hack This Site.org یکی از راحت ترین سایت های رایگان تمرین برنامه نویس است که می توانید هک کردن را در آن بیاموزید. فقط کافی است که یکی از چالش هایی را که در سمت چپ صفحه اصلی گنجانده شده است را بپذیرید.

طراحان این سایت ماموریت های بسیار مختلفی را طراحی نموده اند. جایی است که می بایست بخش های آسیب پذیر سایت را پیدا کرده و سپس برای هک صفحه وی از آنها برای استفاده از مهارت های جدید هک کردن تان استفاده کنید.

این ماموریت ها شامل Basic, Realistic, Application, Programming هستند.

اگر قادر هستید تا یکی از مشکل ترین ماموریت های این سایت را هک کنید پس می توان نام “هکر” را به شما داد.

6 سایت برتر برای آموزش هک کردن در سطح حرفه ای

اگر بدنبال حرفه کلاه سفید cybersecurity هستید ،Cybrary منبع بسیار خوبی است. در اینجا صدها دوره رایگان وجود دارد که عرصه هایی مثل Microsoft Server security و تست نفوذ، ارزیابی امنیت و مجموعه ای از دوره های CompTIA را پوشش می دهد.

این سایت شامل فروم ها، لابراتوارهای تمرین، منابع آموزشی و حتی عرصه های شغلی است. خواه شما در ابتدای شروع حرفه cybersecurity باشید خواه در سطح متوسط قرار داشته باشید بهرحال این سایت راهنمای خوبی برایتان خواهد بود.

exploit database - 6 سایت برتر برای آموزش هک کردن در سطح حرفه ای

چه هکر کلاه سفید باشید چه کلاه سیاه، Exploit Database یک ابزار مهم برای تمامی toolbelt هکرهاست.

این سایت معمولا با آخرین اپلیکیشن های موثر، وب سرویس ها و … به روز رسانی می شود. اگر در پی آموزش های بیشتر در این زمینه که هک های گذشته چگونه کار می کردند و patched می شدند هستید،ب خش مقالات این سایت برای شما گنجانده شده است.

این فضا شامل دانلودهای مجلاتی است که بزرگترین بهره برداری ها را در طی یک دهه گذشته پوشش می دهد.

هکر شدن را بیاموزید

امروزه صنایع بیشتری به کابرد بر مبنای ابر cloud based approach روی آورده اند و جهان بیش از قبل با بحران اطلاعات اینترنتی مواجه شده است و این به آن معناست که جهان هک کردن نیز رو به رشد قرار دارد.

Cybersecurity یک فیلد جهش یافته است و اگر بدنبال شغلی آینده دار و سودمند هستید گزینه مناسبی خواهد بود.

اگر به تاریخچه هک علاقمند هستید، خواندن لیست ما از world’s most famous hackers and what happened to them مشهورترین هکرهای دنیا و انچه برایشان اتفاق افتاد برایتان جالب خواهد بود. شاید هکرهای کلاه سفید درآمد بیشتری داشته باشند اما هکرهای کلاه سفید از اینکه هرگز به دردسر نخواهند افتاد اطمینان دارند.

ديدگاه هاي ارسال شده است